Zwykłe picie WODY może zmienić TAK WIELE w Twoim życiu

Bez picia wody nie mogłabyś żyć, ani funkcjonować na pełnych obrotach.

Woda to podstawa, bo właśnie z niej w większości zbudowane są nasze organy. Picie jej poprawia nasze samopoczucie, pamięć i koncentrację, perystaltykę jelit oraz wygląd skóry.

Dlaczego picie wody jest takie ważne? Czy ma to związek z tym, że będziemy lepiej myśleć i funkcjonować przez cały dzień? Czy to przełoży się na nasze wyniki w pracy?

Oczywiście że tak!

Czujesz się ciągle zmęczona i bez energii?

Być może już wiele razy próbowałaś pić więcej wody i wciąż Ci to nie wychodzi? Może myślisz, że już na zawsze będziesz musiała pozostać przy słodkich napojach gazowanych, sokach z kartonu, kawie i herbacie…

Może czas zmienić to co pijesz raz na zawsze i zadbać o dobre nawodnienie Twojego organizmu.

To pierwszy dobry, mały krok w stronę lepszego samopoczucia!

Pijąc wodę w odpowiedni sposób będziesz mieć:

więcej energii do pracy

piękniejszą skórę

zdrowsze ciało.

Kurs JAK PIĆ WIĘCEJ WODY jest dla każdego.
Bo każdemu z nas potrzebny jest nawyk picia wody.

Dowiesz się dlaczego warto pić wodę, w jaki sposób robić to prawidłowo, kiedy po nią sięgać i jak wyrobić sobie nawyk jej picia, który będzie wspierał Twoje zdrowie.

JAK PIĆ WIĘCEJ WODY to kurs mailowy, oznacza to, że przez 7 dni po zakupie kursu będziesz dostawać ode mnie maile i będziesz pracować według wskazówek, które są w nich zawarte.

Pamiętaj, że aby odnieść sukces i wyrobić w sobie nawyk picia wody potrzebne jest Twoje zaangażowanie – ja mogę tylko wskazać Ci drogę.

Nazywam się Edyta Skorupska i pomagam kobietą schudnąć zdrowo i bezpiecznie. Jestem psychodietetykiem, coachem zdrowia, dietetykiem TMC i instruktorem slow joggingu.

Kiedyś sama miałam problem z piciem wody – pokonałam go z pomocą małych, regularnych kroków, które doprowadziły mnie do regularnego picia wody i poprawy stanu zdrowia.

Wierzę w holistyczne podejście do zdrowia oraz w to, że masz w sobie siłę, aby wejść na ścieżkę zmiany bez względu na wiek i miejsce, w którym utknęłaś. Marzę o tym, aby kobiety zaczęły słuchać swojego ciała i spojrzały na siebie z troską oraz szacunkiem.

Co mówią moje klientki o piciu wody?

Picie wody daje mi uczucie wewnętrznej czystości, jako starter powoduje, że na cały dzień mam uczucie napojenia. Zdecydowanie jestem mniej głodna gdy piję wodę, lepiej się wypróżniam i lepiej śpię.
Magda Prukop

Nawyk picia wody – to dla mnie poranny rytuał, to cenna chwila dla siebie ze szklanką ciepłej wody. Dzięki piciu wody mam pięknie nawilżoną skórę oraz dobre trawienie.
Iza Moskalik

Nawyk picia wody jest jak oddychanie – dopiero jak się z nim oswoisz zaczynasz rozumieć, że nie chcesz inaczej. To jak dawka energii za darmo!
Małgorzata Jakubiszyn

A co znajdziesz w kursie?

 krótkie lekcje, które będziesz otrzymywać ode mnie przez 7 dni

materiały do wydruku

zadania do wykonania

7 wskazówek na temat picia wody

2 przepisy na super zdrowe napary

zeszyt ćwiczeń do druku

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:

nie pijesz wody, a chciałabyś w końcu zacząć raz na dobre

nie wiesz w ogóle po co warto pić wodę

chcesz wyrobić sobie nawyk picia wody dzień po dniu

chcesz zadbać o swoje ciało

chcesz poprawić perystaltykę jelit i metabolizm

chcesz zadbać o siebie i każdego dnia czuć się coraz lepiej

Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli:

myślisz, że po jego kupnie wszystko w tajemniczy sposób zmieni się bez Twojego udziału

nie masz zamiaru wprowadzać moich wskazówek w życie

wciąż odkładasz nawyk picia wody na wieczne nigdy

wszystko wiesz najlepiej i nie jesteś w stanie przyjąć i wdrożyć nic nowego.

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie odbywa się kurs?
Jest to kurs mailowy, oznacza to że przez 7 dni dostajesz ode mnie wiadomość email, a w niej zadania do wykonania i pracujesz samodzielnie.
Kiedy dostanę dostęp do kursu?
Od razu po tym, jak dołączysz do kursu, dostaniesz wiadomość email i pierwszą lekcję.
Na jak długo dostaję kurs?
Dostajesz go raz na zawsze – w każdej chwili możesz wrócić do materiałów, które już otrzymałaś.

Wskakuj na pokład i zacznij pić więcej wody…albo zacznij w ogóle pić wodę